THE JOURNEY OF NATIONAL SELF-RESPECT

≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

FROM THE CHERISHING OF ENTHUSIASM

  After years of wandering around 16 countries around the world, going to the far end of the remote regions famous for wine and country products such as Europe, Japan, Korea, and China… to study the background landscape, culture, and winemaking technology from Schoth, Whiskey, Sake, Sochu, Mao Dai, Ngu Luong…, by 2005, AVIA factory was officially built on the land belonging to Block CN6, Nguyen Khe Industrial Park, Dong Anh district, Hanoi. This is the place to lay the first foundation for the dream of bringing culture and national spirit to the world through AVIA’s products.

————————————

THE REPERTOIRES INVESTMENT

 Since its establishment, AVIA has always built itself a modern and different image but still retains the core values ​​of Vietnamese cultural identity. AVIA has invested more than 400 billion VND for the production line system of pure wine and water according to Japanese and American technology and invited Japanese experts and artisans to transfer technology and directly operate.

Currently, besides the bottled drinking water whose quality meets European standards, known by many consumers, AVIA has invested in the factory with science, meticulousness, and seriousness from the wine production line to the know-how and technology, from the brewing system and fermentation process according to the strictest standards designed by Japanese and European experts, absolutely meticulous supervision, and research on the combination of Japanese and Vietnamese yeast Developed exclusively by AVIA along with carefully selected delicious Vietnamese rice to create special wine product lines with traditional Vietnamese flavors and flavors under the brand name of Ga Trong An Nam.

—————————————————————————–

TO… THE POWERFUL NATIONAL SPIRIT

  In the journey to find the origin of the nation, to find the quintessence of the nation, to find the national pride, AVIA has made an everyday effort to upgrade the quality of products and services. AVIA’s team has taken firm, persistent, silent, passionate, and creative steps to bring AVIA through the ups and downs of the market since its establishment, reaching out for sustainable development and strong. We can trust that AVIA will continue to be more successful in the beverage industry and become the pride of Vietnamese people as a Vietnamese brand with outstanding quality.

HÀNH TRÌNH CỦA LÒNG TỰ TÔN DÂN TỘC

≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

TỪ TÂM HUYẾT ẤP Ủ

    Sau nhiều năm bôn ba khắp 16 quốc gia trên thế giới, đi đến tận cùng những vùng miền xa xôi nổi tiếng về các sản phẩm rượu, nước như châu Âu, Nhật Bản, Hàn Quốc, Trung Quốc…để nghiên cứu bối cảnh, văn hoá và công nghệ nấu rượu từ rượu Schoth, Whisky, Sake, Sochu, Mao Đài, Ngũ Lương…, đến năm 2005, nhà máy AVIA chính thức được xây dựng trên mảnh đất thuộc Ô CN6, KCN Nguyên Khê, huyện Nguyên Khê, Đông Anh, Hà Nội. Đây chính là nơi đặt nền móng đầu tiên cho ước mơ mang văn hoá, tinh thần dân tộc đến với thế giới thông qua các sản phẩm của AVIA.

————————————

SỰ ĐẦU TƯ BÀI BẢN

    Ngay từ khi thành lập, AVIA luôn xây dựng cho mình hình ảnh hiện đại, khác biệt nhưng vẫn giữ được giá trị cốt lõi của bản sắc văn hoá Việt. Là một mảnh ghép vô cùng đặc biệt và quan trọng trong Hệ sinh thái của Tập đoàn đa ngành AMACCAO, đòi hỏi tầm nhìn xa và dầy công sức, tâm huyết để đạt được những mục tiêu lớn, AVIA đã đầu tư hơn 400 tỷ đồng cho hệ thống dây chuyền sản xuất rượu và nước tinh khiết theo công nghệ Nhật Bản và Mỹ, đồng thời mời chuyên gia, nghệ nhân Nhật Bản chuyển giao công nghệ và trực tiếp điều hành.

    Hiện nay, nên cạnh các dòng nước uống đóng chai được nhiều người tiêu dùng biết đến, bằng khoa học và sự tỉ mỉ, nghiêm túc, AVIA đã đầu tư vào nhà máy, từ dây chuyền sản xuất rượu với bí quyết, công nghệ mềm riêng cho đến hệ thống ủ và quy trình lên men ủ theo tiêu chuẩn khắt khe nhất do các chuyên gia Nhật Bản và Châu Âu thiết kế, giám sát tuyệt đối tỉ mỉ, nghiên cứu loại men kết hợp giữa Nhật Bản và Việt Nam được AVIA phát triển riêng cùng với loại gạo Việt ngon được lựa chọn kỹ càng để tạo ra những dòng sản phẩm rượu đặc biệt có với hương và vị truyền thống của người Việt lấy thương hiệu là Gà Trống An Nam.

—————————————————————————–

CHO TỚI… TINH THẦN DÂN TỘC MẠNH MẼ

    Trong hành trình đi tìm cội nguồn của dân tộc, đi tìm tinh hoa của dân tộc, đi tìm lòng tự hào dân tộc, AVIA đã nỗ lực từng ngày để nâng cấp chất lượng sản phẩm, dịch vụ. Đội ngũ AVIA đã có những bước đi chắc chắn, bền bỉ, thầm lặng, máu lửa và sáng tạo để đưa AVIA vượt qua những sóng gió thăng trầm của thị trường kể từ khi thành lập đến nay, vươn mình phát triển bền vững và mạnh mẽ. Chúng ta có thể tin tưởng rằng AVIA sẽ tiếp tục thành công hơn nữa trong ngành sản xuất đồ uống và trở thành niềm tự hào của người dân Việt về một thương hiệu đậm chất Việt mang chất lượng vượt trội.